We develop hypotheses which center on the belief that not all firm types would use the same motivator for deciding to imitate and enter the online market
Main directions in the application of customer orientation strategies in enterprises
МАРКЕТИНГ В ПРЕДПРИНИМАТЕЛЬСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ НА ПРИМЕРЕ ФЕРМЕРСКИХ ХОЗЯЙСТВ
Қазіргі жағдайдағы бөлшек электрондық сауданың рөлі мен маңызы
Қазақстан ішкі саудасының жай-күйі жəне оның заманауи үдерістері
«Цифрлы Жібек жолы» - цифрландыру саласындағы туризмнің дамуына digital- маркетингтің əсері
Факторы конкурентоспособности организации сетевой торговли: анализ и пути повышения
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ БЕРУДЕГІ ИННОВАЦИЯЛАР ЖƏНЕ ƏЛЕМДІК ТƏЖІРИБЕЛЕР
К вопросу о контрольных полномочиях маслихатов в Республике Казахстан
Просмотр « Фреймы повседневности в индустрии красоты»
Marketing strategies of the Retail and HoReCa brands in Kazakhstan have changed towards digitalization due to the COVID-19
تأثیر عسل، ژله رویال و گرده زنبورعسل بر عملکرد، سامانه ایمنی و فراسنجه های خونی بلدرچین ژاپنی
Просмотр « ӨЗГЕЛІК ЖƏНЕ ЫРЫҚСЫЗ ЕТІС ТҰЛҒАЛАРЫНЫҢ МАҚАЛ-МƏТЕЛ МƏТІНДЕРІНДЕ ҚОЛДАНЫЛУЫ»